Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El cost mitjà de pisos ha repuntat un 5% entre el juliol i el setembre, el major augment del país
El preu mitjà de l’habitatge lliure a les Illes Balears ha pujat un 9,1% durant el tercer trimestre en relació amb el mateix període de l’any anterior, 2,4 punts percentuals més que la mitjana estatal (6,7%), segons l’Índex de Preus d’Habitatge (IPV) de l’Institut Nacional d’Estadística (INE) publicat aquest divendres.
D’aquesta manera, les Balears superen en 1,7 punts el preu registrat en el trimestre anterior i es converteix en la comunitat autònoma que registra un major increment interanual.
En taxa intertrimestral, el preu mitjà de l’habitatge ha repuntat un 5% entre juliol i setembre a les Illes en comparació del trimestre anterior, registrant així el major augment del país.
Per tipus d’habitatge, el preu mitjà de l’habitatge usat va augmentar un 9% a les Illes a nivell interanual en el tercer trimestre; en el cas dels habitatges nous, el preu va créixer un 9,5%.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants