El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Les immobiliàries demanen incentivar la nova construcció, ja que Menorca encara té sòl per construir
Les immobiliàries constaten la pujada del preu de l’habitatge a reformar, que a Menorca costa actualment uns 2.000 euros per metre quadrat. Això si el comprador aconsegueix trobar-ne, ja que l’oferta és pràcticament inexistent. A més, el preu de la reforma també ha augmentat.
Com a alternativa les immobiliàries demanen incentivar la construcció en sòl edificable i és que Menorca encara té bastants parcel·les on es pot construir i el seu preu ronda els 600 euros el metre quadrat. El problema amb què es troben les promotores és la burocràcia que endarrereix els terminis i desincentiva aquesta construcció.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres