Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els conflictes bèl·lics són, en part, els responsables de la pujada del preu segons expliquen els comercialitzadors
El preu del cafè ha pujat entre un 15 i un 22% el darrer mes. Els conflictes bèl·lics són, en part, els responsables de la pujada del preu, segons expliquen els comercialitzadors.
L’Aràbiga i Robusta són les classes de cafè que més es venen i les que més estan patint la pujada de preus en les darreres setmanes. L’Aràbiga ha passat de costar 17,80 euros a 21 euros el quilo i el Robusta, que procedeix sobretot de Vietnam i Indonèsia, abans es venia a 18,80 i ara es ven a 24 euros. Aquest cafè és considerat d’una classe inferior a l’Aràbiga i ha aconseguit sobrepassar-lo.
Un fet que mai s’haurien imaginat. Els conflictes bèl·lics són, en part, els responsables de la pujada del preu. El que procedeix d’Àsia tarda més a arribar al destí.
Els consumidors ho noten, n’hi ha que en compren un paquet per setmana. És un vici del qual no se’n poden estar i preval, diuen, la qualitat.
També prendre’l al bar té un cost més elevat, tot i que intenten que al client no li repercuteixi tant la pujada.
Aquí arriba procedent d’indrets diversos, es torra, a més de 200 graus, es pesa i s’empaqueta. La destinació final són els establiments i els bars de les Illes.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora