Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La Federació Balear del Trasnport alerta que les Balears tenen els preus més cars de tot Espanya i això perjudica les empreses i els consumidors
 
                                Pel mes de juliol, el gasoil s'ha pagat a les Balears a 1,34 cèntims d'euro. Això és 11 cèntim més car que Múrcia, que és on va més barat.
60Els transportistes alerten que l’encariment dels combustibles ja provoca augments en el preu final que paguen els usuaris.
Segons dades de la Federació Balear de Transport, les Balears continuen tenint el preu del gasoil més car d’Espanya. Al juliol ha estat 1,34 € el litre, onze cèntims per damunt de la comunitat autònoma més barata, que és Múrcia. Des de l’octubre tant el gasoil com la benzina s’han encarit un 20% i els transportistes no creuen que pugui baixar a curt termini.
La FEBT reclama que les administracions compensin el sobrecost a les Balears per evitar pèrdues empresarials i que els consumidors no hagin de pagar més que a la Península pels serveis de transport de persones i mercaderies.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
