Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

La Federació Balear del Trasnport alerta que les Balears tenen els preus més cars de tot Espanya i això perjudica les empreses i els consumidors
Pel mes de juliol, el gasoil s'ha pagat a les Balears a 1,34 cèntims d'euro. Això és 11 cèntim més car que Múrcia, que és on va més barat.
37Els transportistes alerten que l’encariment dels combustibles ja provoca augments en el preu final que paguen els usuaris.
Segons dades de la Federació Balear de Transport, les Balears continuen tenint el preu del gasoil més car d’Espanya. Al juliol ha estat 1,34 € el litre, onze cèntims per damunt de la comunitat autònoma més barata, que és Múrcia. Des de l’octubre tant el gasoil com la benzina s’han encarit un 20% i els transportistes no creuen que pugui baixar a curt termini.
La FEBT reclama que les administracions compensin el sobrecost a les Balears per evitar pèrdues empresarials i que els consumidors no hagin de pagar més que a la Península pels serveis de transport de persones i mercaderies.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat