Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Un local al centre del municipi ronda els 9.000 euros
1.200.000 euros és el preu de venda d’un local de 60 metres quadrats a Vara de Rey. El preu del lloguer ronda els 9.000 euros i no davalla tot i la pandèmia. La diferència de facturació per les immobiliàries respecte d’altres carrers és també significativa.
Però factors com la falta d’aparcament o l’estacionalitat de la zona, podrien fer que aquest passeig no es consolidàs com una zona rendible. Tot i que el nom d’Eivissa és conegut arreu del món, des d’immobiliàries com INMOLOCAL asseguren que encara hi ha molta feina a fer per convertir l’illa en un lloc comercial de primer nom.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia