Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Un local al centre del municipi ronda els 9.000 euros
1.200.000 euros és el preu de venda d’un local de 60 metres quadrats a Vara de Rey. El preu del lloguer ronda els 9.000 euros i no davalla tot i la pandèmia. La diferència de facturació per les immobiliàries respecte d’altres carrers és també significativa.
Però factors com la falta d’aparcament o l’estacionalitat de la zona, podrien fer que aquest passeig no es consolidàs com una zona rendible. Tot i que el nom d’Eivissa és conegut arreu del món, des d’immobiliàries com INMOLOCAL asseguren que encara hi ha molta feina a fer per convertir l’illa en un lloc comercial de primer nom.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat