Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Són dades recollides pel portat immobiliari Idealista, segons el qual el cost mig del lloguer d'un habitatge a les Illes va ser el mes passat de 14 euros el metre quadrat
Imatge d'arxiu./ MIKA BAUMEISTER
130El preu del lloguer d’un habitatge a Balears al juliol s’ha encarit un 18,3% en comparació amb el mateix mes de l’any anterior, l’augment més gran de tot l’Estat espanyol, d’acord amb les dades publicades aquest dimarts pel portal immobiliari Idealista.
El cost mitjà del lloguer d’un habitatge a les Illes va ser el mes passat de 14 euros el metre quadrat, màxim històric a la comunitat des de 2006, i per sobre dels 11,3 euros de mitjana al país. En comparació amb el juny passat, el preu mitjà del lloguer a Balears s’ha incrementat un 1%, més que el 0,7% registrat de mitjana al país.
En l’últim mes, totes les comunitats autònomes van augmentar el seu preu mitjà respecte de fa un any, a excepció de la ciutat autònoma de Melilla, on es va reduir un 0,5% interanual.
L’augment de lloguer més alt s’ha registrat, doncs, a Balears, seguida de Cantàbria (13,4%), la Comunitat Valenciana (13,1%), i Canàries (11%).
En termes absoluts, el preu més alt el marquen la Comunitat de Madrid i Catalunya, totes dues amb un preu mig de 14,7 euros/m², per davant de Balears (14 euros/m²), País Basc (12,4 euros/m²) i Canàries (11,1 euros/m²). Per contra, Extremadura (5,7 euros/m²), Castella-la Manxa (6,2 euros/m²), Castella i Lleó (7,3 euros/m²) i La Rioja (7,4 euros/m²) són les comunitats amb els preus més baixos.
Per províncies, els preus més elevats són els de Barcelona, amb 15,4 euros/m², Madrid (14,7 euros/m²) i Guipúscoa (14,3 euros/m²).
Les províncies amb el preu del lloguer més barat al juliol són Zamora i Ciudad Real, amb 5,5 euros/m², seguides de Càceres (5,6 euros/m²) i Àvila (5,6 euros/m²).
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals