Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La pujada de les Illes va ser la més gran de tot l'Estat tot i que més moderada que altres mesos per mor de "l'estacionalitat de la demanda"
82
Amb 10,83€/m2 de mitjana, llogar una casa o un pis a les Balears l’agost passat va ser un 17,8% més car del que hagués costat haver-ho fet un any enrere. Amb la seva sisena pujada de l’any del cost de l’arrendament a les Illes, ens tornàrem a situar al capdavant de les comunitats quant a pujades més fortes de preus, seguidament de la Comunitat Valenciana i Cantàbria, també per damunt del 15%. Tot tenint en compte que de mitjana estatal l’increment va ser del 3,9%, segons dades del portal immobiliari Fotocasa. La bona notícia és que si només ens miram els preus del mes anterior, juliol, hi va haver un ajustament a la baixa del 3,4%. També explica la font, que l’increment a 12 mesos va ser més moderat, segurament per causes de “l’estacionalitat de la demanda” que en ocasions anteriors.
Agost va marcar a la comunitat balear un rècord de 13,92€/m2 com a preu màxim de lloguer registrat en la sèrie històrica. Hi va haver altres cinc autonomies (les Canàries, Astúries, Navarra, Galícia i el País Basc) que també ho feren, tot i que amb preus màxims inferiors. Encara estan per damunt i sense arribar al seu rècord de Madrid (15,44€/m2) i Catalunya (14,91€/m2).
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície