Formentera deixa de tenir PCRs privades. Fins ara el Centre Mèdic Formentera era l’únic que oferia aquest servei. El Govern ha establert un preu màxim de 75 euros per a la prova PCR i 30 per a test d’antígens. El centre mèdic ha deixat d’oferir el servei perquè no són rendibles. Continuarà realitzant tests d’antígens al nou preu establerts fins exhaurir-ne existències.
Aquesta situació afecta directament el turisme, ja que molts dels turistes que visitin Formentera hauran de presentar una prova negativa per retornar al seu lloc d’origen. La Federació Hotelera de l’illa està estudiant solucions a aquesta problemàtica.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil