Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Centre Mèdic Formentera era l'únic que oferia aquest servei a 140 euros
Formentera deixa de tenir PCRs privades. Fins ara el Centre Mèdic Formentera era l’únic que oferia aquest servei. El Govern ha establert un preu màxim de 75 euros per a la prova PCR i 30 per a test d’antígens. El centre mèdic ha deixat d’oferir el servei perquè no són rendibles. Continuarà realitzant tests d’antígens al nou preu establerts fins exhaurir-ne existències.
Aquesta situació afecta directament el turisme, ja que molts dels turistes que visitin Formentera hauran de presentar una prova negativa per retornar al seu lloc d’origen. La Federació Hotelera de l’illa està estudiant solucions a aquesta problemàtica.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061