El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El cap de setmana arribarà amb més niguls i precipitacions acompanyades de tempesta
494
Canvi de temps a la vista: el cap de setmana arribarà amb més niguls i precipitacions acompanyades de tempesta.
Darrer dia de temps tranquil
Aquest divendres serà una jornada marcada per l’ambient variable. Pel cel alternaran els niguls amb les clarianes, amb estones de cel més carregat sobretot el matí a la part de ponent de l’arxipèlag. No es descarta qualque ruixat al ponent de Mallorca i a la serra de Tramuntana, sempre de caràcter local. Tot i els niguls, la temperatura es mantindrà sense grans canvis respecte de dies passats o, fins i tot, pujarà lleugerament.
Tempestes a partir de dissabte migdia
El temps es complicarà el cap de setmana. Dissabte els niguls augmentaran de manera progressiva i, a partir de migdia, arribaran les primeres precipitacions. La pluja avançarà de sud cap a nord i afectarà en un primer moment les Pitiüses. A mitjan capvespre afectarà Mallorca i a darrera hora arribarà a Menorca. De manera local hi pot haver tempestes intenses, més probables a darrera hora a Menorca i el nord-est de Mallorca.
Ambient insegur
Diumenge serà un dia de temps variat i, en general, de poc fiar. Les tempestes de la nit de dissabte a diumenge donaran pas a un matí de sol pertot arreu. Però els niguls tornaran a créixer i, en el cas de Menorca i, sobretot de Mallorca, poden tornar a descarregar ruixades de manera irregular, però localment intensa entre migdia i mitjan capvespre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta