Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La situació turística pren força a diferents indrets de la Península
L’arrencada del primer cap de setmana sense restriccions en la mobilitat a la Península ha deixat aquest dissabte imatges que no es veien des d’abans de la pandèmia. A molts d’indrets, sobretot a la costa mediterrània i al sud, s’han registrat complicacions en el trànsit, estacions de tren plenes i platges concorregudes. La situació turística pren força a diferents indrets de la Península. Un exemple el trobam a les platges de la Comunitat Valenciana.
L’arribada dels banyistes amb ganes de gaudir de la mar, després de mesos sense poder-ho fer, també s’ha repetit a Andalusia. I pel que fa a la xarxa ferroviària, les línies d’AVE han hagut d’incrementar trens i places durant tot el cap de setmana a la pràctica totalitat de les destinacions.
També és el primer cap de setmana amb parcs d’atraccions que han tornat a obrir. Després de set mesos tancat, Port Aventura ha acollit els primers clients.
No es pot superar el 30% de la cabuda i les mesures d’higiene i seguretat hi són presents. L’obertura de la mobilitat ha fet incrementar notablement les reserves als establiments hotelers d’arreu de la Península.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare