L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El pagament no anirà a càrrec del treballador ni de l'empresa sinó de la Seguretat Social o de les Mútues
La setmana que ve, dia 1 de juny, entren en vigor tres noves baixes laborals per a dones. Per regla incapacitant, per interrupció, voluntària o involuntària, de l’embaràs, i per la setmana 39 de gestació.
El pagament no anirà a càrrec del treballador ni de l’empresa sinó de la Seguretat Social o de les Mútues que no creuen que els canvis tenguin un impacte econòmic rellevant.
La baixa laboral en cas de menstruació incapacitant haurà d’estar associada a patologies prèviament diagnosticades, com endemetriosi o ovaris poliquístics. El pagament d’aquesta baixa anirà a càrrec de la Seguretat Social o de la Mútua, des del primer dia.
A partir de dia 1 també s’estableix una situació especial d’incapacitat temporal per contingència comuna en el cas d’interrupció, voluntària o involuntària, de l’embaràs. Quan la dona rebi assistència del servei públic de salut i no pugui anar a treballar. En aquest cas però, la prestació l’abonarà la Seguretat Social o la Mútua des del segon dia de la baixa. L’empresa s’haurà de fer càrrec del pagament del primer dia. Les mútues estimen que la incidència serà reduïda.
Dia 1 també entra en vigor una nova baixa per a dones des del primer dia de la setmana 39 d’embaràs.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues