Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Fa poques setmanes que han decidit iniciar l'aventura i aquest dissabte ja disputen la seva primera final autonòmica
Neix el primer equip d’e-sports o esport electrònic de Menorca. Es diu Nemmis i és el projecte de cinc amics aficionats als videojocs. Fa poques setmanes que han decidit iniciar aquesta aventura i aquest dissabte ja disputen la seva primera final autonòmica. Serà a Palma, a l’Aula Magna de l’Edifici Guillem Cifre de la UIB contra l’equip Colgadorede Cuadros de Mallorca. El guanyador podrà accedir a la lliga estatal, que ja és professional. Aquest és, precisament el seu objectiu: professionalitzar-se per poder captar marques i espònsors.
Es dediquen al videojoc d’estratègia Valorant, en què dos equips de 5 membres s’enfronten en una guerra. Els menorquins han guanyat la lliga regular i ara han de confirmar la bona trajectòria a la final. El seu projecte, però, és més ambiciós: crear un grup de professionals que treballin per a l’equip Nemmis. Volen ampliar l’equip amb professionals del sector de màrqueting i programadors web per difondre continguts i donar a conèixer el seu projecte.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061