Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La jove que va caure a la via del tren continua ingressada a l'UCI de Son Espases
La jove de 16 anys que va caure a les vies del tren continua ingressada a l’UCI de Son Espases en estat greu, amb politraumatismes. Mentrestant, la Policia Nacional investiga les causes de l’accident. Segons el testimoni dels amics que es trobaven amb ella, va caure d’una alçada d’uns 8 metres quan tractava de fer-se una selfie.
Segons el primer informe dels enginyers dels Serveis Ferroviaris de Mallorca, la jove podria haver-se penjat de l’estructura d’un dels ponts de la catenària. A més, sembla que ho hauria fet des de les vies del tren, entrant per un forat que hi havia a una de les tanques. Avui els operaris ja havien tornat a tapar aquest forat. Sembla que és habitual que alguns ciutadans obrin parts de les tanques per poder travessar les vies.
Des de la SFM recorden a la població la importància de no apropar-se a les catenàries per l’alta perillositat. Tampoc a les estructures. I també expliquen que l’accident hagués estat una tragèdia pitjor si hagués estat circulant un tren en el moment de la caiguda.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat