Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El piano vegetal, enginyat per l'inventor Pablo Vidarte, és una de les atraccions del parc
El piano vegetal, enginyat per l’inventor Pablo Vidarte, és una de les atraccions del parc, però no l’única. També es pot observar el funcionament d’un fotobioreactor que elimina el CO2 de l’atmosfera amb micro algues.
En el mateix espai, es combina la part destinada a la divulgació científica amb la conservació del medi ambient. Així, s’han reproduït de manera fidel diferents hàbitats naturals de les Pitiüses, com són els estanys saliners, allà on s’arribarà a fer sal. També hi ha un hàbitat d’aigua dolça on s’ha reproduït una llacuna i un torrent. A més, hi ha una zona reservada als hàbitats dunars propis d’Eivissa i Formentera, i on es poden contemplar espècies que ja s’han extingit.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal