Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La trobada ha estat fruit d'una visita sorpresa que ha fet el mandatari britànic, Rishi Sunak, al president ucraïnès Volodimir Zelenski a Kíev
75
El primer ministre britànic, Rishi Sunak, ha promès reforçar la defensa aèria d’Ucraïna, just després d’entrevistar-se amb el president ucraïnès Volodímir Zelenski.
La trobada ha estat fruit d’una visita sorpresa que ha fet el mandatari britànic a Kíev. A la reunió, Sunak s’ha compromès a proporcionar suport militar específic per valor de quasi 60 milions d’euros per reforçar la defensa aèria ucraïnesa. Concretament, seran 125 canons antiaeris i tecnologia per a contrarestar els avions no tripulats.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície