Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
L'oposició critica que aquesta no hauria de ser la primera decisió presa pel nou govern municipal
Els nous regidors i l’equip de govern de l’Ajuntament de Palma han iniciat avui dijous el mandat. Ho han fet amb un ple extraordinari en què s’han aprovat els acords de la junta de govern, entre els quals s’inclouen l’augment del sou un 2,5% per a tota la corporació municipal, és a dir, els regidors i els coordinadors generals. També s’ha duit al ple la creació de 12 nous alts càrrecs.
L’oposició, formada pel PP, Ciutadans i Vox, han votat en contra de l’augment de sou i de la creació de nous alts càrrecs. Consideren que aquesta no hauria de ser la primera decisió presa pel nou govern municipal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola