Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

Tot i que avui s'ha signat la cessió, encara no es pot emprar perquè s'ha de condicionar i separar de la zona militar de maniobres
I a Menorca, el primer tram del Camí de Cavalls deixarà de passar per la carretera de sa Mesquida, per la perillositat que comporta. El Ministeri de Defensa ha cedit al Consell l’ús públic d’un camí alternatiu. Tot i que avui s’ha signat la cessió, encara no es pot emprar perquè s’ha de condicionar i sobretot separar de la zona militar de maniobres.
Es tracta d’un tram de prop de 3 quilòmetres, que va des de la rotonda de sa Colàrsega fins a sa Mesquida, en paral·lel a la carretera, i que forma part de la zona militar de la Base de Sant Isidre. L’objectiu és millorar la seguretat del tram 1 del Camí de Cavalls i desviar-lo cap a l’interior.
De moment, però, s’haurà de continuar utilitzant el camí que passa per la carretera, fins que acabin les obres. El vial està marcat, però s’han d’adequar els terrenys i -per seguretat- construir una tanca metàl·lica que separi la zona militar del tram del Camí de Cavalls. El projecte ja està redactat i està previst que les feines, que tendran un cost de 300mil euros.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients