Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El programa dona eines als docents i també als estudiants per al desenvolupament de tallers teatrals als centres escolars
Més de 200 estudiants de secundària participaren l’any passat en el programa ‘Tutories teatrals’. Enguany, s’hi han adherit una desena d’instituts de secundària i, per primera vegada, cinc centres de primària de les Illes. Treballaran amb les obres de nova creació ‘La promesa d’olumrombi’, de Víctor Uwagda; ‘La jerarquia de l’amor’, d’Ann Perelló; i ‘Les marginades’, de Marina Collado.
El director del Principal, Josep Ramon Cerdà, explica que els beneficis d’assistir als tallers teatrals són múltiples per als joves. Aprenen, diu Cerdà, a parlar en públic, projectar la veu, controlar els nirvis i gestionar les seves emocions, a més d’altres qüestions tècniques, com ara la utilització escènica de la llum i el so.
A més de les ‘Tutories teatrals’, el Principal posa a l’abast dels centres escolars més d’una quinzena de produccions que es representaran entre el setembre i el gener:
Setembre: ‘Nit de Reis’, ‘Animalari Urbà’, ‘Paraíso perdido’ i ‘Kryptonita’.
Octubre: ‘Cigarreras’, ‘Laberint Striptease’ i ‘Solitud a Stromboli’.
Novembre: ‘Buffalo Bill a Barcelona’, ‘De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda’, ‘Téntol’ i ‘La Claror’.
Desembre: ‘Animals a la carretera’, ‘Zona inundable’ i ‘Desconcerto’.
Gener: ‘Paüra’, ‘El mar: visió d’uns nens que no l’han vist mai’ i ‘Man Ray’.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç