"S'han presentat 756 sol·licituds d'escolarització menys que el curs passat, reflex de la crisi econòmica en la qual estem instal·lats"
Un 90% de les sol·licituds d’escolarització d’enguany s’han fet de forma telemàtica a causa de la situació extraordinària marcada per la Covid. El conseller d’Educació, Martí March, ha destacat en roda de premsa que aquest sistema electrònic ha vengut per a quedar-se.
“S’han presentat 756 sol·licituds d’escolarització menys que el curs passat, reflex de la crisi econòmica en la qual estem instal·lats. Segurament les ràtios seguiran baixant el curs que ve”, ha explicat March, que també ha celebrat que una gran majoria de famílies han rebut el vist i plau d’Educació per a escolaritzar els fills en el primer o segon centre triat.