Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El supermercat Eroski preveu vendre aquest Nadal producte local per valor de 7,3 milions d'euros, un 5% més que el 2023
Entre els productes que posarem damunt la taula durant aquestes festes, els elaborats a les Balears, s’esforcen per tenir més presència. De fet, per algunes famílies, productes com els embotits són imprescindibles per Nadal.
També els dolços, com els torrons o les neules. Per a Barquillos Galindo, la campanya de Nadal suposa un 70% de les vendes anuals.
De la seva banda, el supermercat Eroski preveu vendre aquest Nadal producte local per valor de 7,3 milions d’euros, un 5% més que el 2023. Per aquestes festes, assegura Alfredo Herráez, director d’Eroski a les Balears “preval la tradició de menjar xot, porcella o peix fresc”.
Però també els torrons, les neules i la coca bamba: fets a les Balears, fan feina per mantenir el seu lloc entre les grans marques amb vistoses promocions nacionals.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors