Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Segons informacions, se l'investiga per un suposat frau per cobrar ajudes de l'IEB
207
Rodrigo Vila, el professor del Conservatori Superior de les Illes Balears investigat per corrupció, s’ha entregat a la Policia. Després d’estar diversos dies en parador desconegut dilluns es va presentar a Fiscalia, segons han confirmat a IB3 Notícies fonts de la investigació.
Tal com ha avançat Diario de Mallorca, se l’investiga per un suposat frau de desenes de milers d’euros públics. S’estan analitzant els seus comptes i contractes perquè se sospita que podria haver muntat un entramat per cobrar ajudes de l’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB) que després justificava amb factures falses. El professor ja va ser acomiadat del Conservatori per aquests fets.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles