Mor el sociòleg Antoni Tarabini
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears
Quatre psicòlogues especialitzades en perspectiva de gènere fan feina al programa Ciutadella Coeduca per als alumnes de l'institut i també escoles
A Ciutadella, els centres escolars han detectat un preocupant augment en la normalització de la violència sexual entre els alumnes. Per ajudar a revertir la situació, l’Ajuntament impulsa Ciutadella Coeduca, un projecte que desenvolupa un equip de quatre psicòlogues especialitzades en perspectiva de gènere que treballen amb l’alumnat a través de tallers i dinàmiques.
El programa es va posar en marxa fa dos anys als instituts i, aquest curs, també a les escoles, als cursos de 5è i 6è. Es promou l’anàlisi social, la reflexió i l’esperit crític en qüestions de gènere i de coeducació. El balanç fins ara és positiu. S’ha avançat, però encara hi ha feina per fer.
Ciutadella Coeduca també treballa amb els professors i les famílies. L’objectiu és crear una comunitat més conscient, que contribueixi a la construcció de relacions més sanes i igualitàries des de la infància.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril