Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La botiga de Vila va vendre 9.000 peces i va generar gairebé 70.000 euros
El programa Moda Re- de Càritas va recollir l’any passat 315.000 quilos de roba, només a Eivissa. Una part d’aquestes peces acaben a la botiga de Vila, que va vendre 9.000 peces i va generar gairebé 70.000 euros. Hem seguit tot el recorregut d’aquests residus tèxtils: des que es dipositen als contenidors vermells fins que tornen a penjar d’un penjador, llestos per a una nova oportunitat.
A les Pitiüses hi ha 115 contenidors vermells, dels quals l’any passat es van recollir 315.000 quilos de roba. Tot i això, segons estudis en l’àmbit estatal, només 13% dels residus tèxtils es dipositen en aquests contenidors mentre la resta acaba en abocadors.
A més, a la botiga Moda Re- es dona una segona oportunitat no només a la roba sinó també a persones en situació de vulnerabilitat. Actualment, el programa dona lloc de feina a tres persones a Eivissa.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears