Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

L'objectiu és donar prioritat als joves de menys de quaranta anys, que rebran garanties de fins al 20% del valor de l'habitatge
El nou programa, anomenat Nova Hipoteca Jove, augmenta el preu màxim de compra dels 270 als 382.000 euros. L’objectiu, ha explicat l’Executiu, és donar prioritat als joves de menys de quaranta anys, que rebran garanties de fins al 20% del valor de l’habitatge. Les famílies nombroses, monoparentals, persones amb discapacitat o les que tenguin persones amb discapacitat a càrrec també tendran l’aval del 20%. Serà del 15% en la resta de col·lectius. Fins ara s’han signat al voltant de 600 operacions amb les entitats bancàries col·laboradores: Cajamar, CaixaBank i Caixa Colonya.
La Cambra de Comerç serà l’encarregada de la gestió, els controls i el seguiment de les operacions. L’aportació inicial del Govern al programa anterior va ser de 15 milions, ara aquesta quantia es dobla, fins als 30 milions, i no es descarta ampliar-ho, diuen, si és necessari.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió