Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'empresa té dos mesos per a refer el projecte tenint en compte els darrers informes
Es compleixen els dos mesos des de l’aixecament de la suspensió del contracte de reforma de la carretera general en el tram entre Alaior i Maó. No obstant, en contra del que es preveia inicialment, l’empresa Inypsa encarregada de la redacció del nou projecte encara no ha de presentar-lo. Segons informen des del Consell de Menorca, els dos mesos de termini establerts en l’encàrrec encara no han començar a córrer a petició de la pròpia empresa. De fet, no ho farà fins que s’hagi constituït el nou executiu insular. D’aquesta manera, i tenint en compte que hi ha temps per a acordar un nou govern fins al 10 de juliol, la proposta d’Inypsa haurà d’esperar fins a mitjans de setembre.
Després d’un any i mig amb el contracte suspès mentre s’elaboraven informes tècnics per decidir el futur de les rotondes a mig construir a l’Argentina i Rafal Rubí, el Consell va aixecar la suspensió a mitjans d’abril.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13