Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Científics i activistes col·laboren en el nou projecte de la fundació "Save The Med"
Científics i activistes col·laboren en el nou projecte de la fundació “Save The Med”. Es tracta de “Define Humano” on exploraran el paper que tenim dins la natura i intentaran esbrinar com podem participar en la creació d’una nova realitat allunyada de pandèmies.
Quin paper tenim dins la natura en situacions com l’actual crisi sanitària? Com podem ajudar a resoldre-ho? Aquestes preguntes són la base del projecte “Define Humano” impulsat per l’organització “Save The Med”. Volen repensar el model de consum actual a través de 4 ítems: l’educació, la regeneració marina, les comunitats col·lectives i la vida de baix impacte.
“La necessitat d’educar, sensibilitzar i conscienciar la població dels riscos del consum i de les alternatives de consum”, explica Tupa Rangel, coordinadora del projecte i responsable de Balears Sense Plàstic.
I per això fan feina amb científics i pensadors. Com Daniel Whal, un biòleg anglès que fa 10 anys que viu a Mallorca. Considera que abans de donar bones respostes sobre què hauríem de fer per crear un món més sostenible, ens hauríem de demanar per què.
“Qui som nosaltres i perquè val la pena que ens mantinguem com a éssers humans? A través d’aquestes preguntes més profundes podem trobar respostes més pràctiques, sostenibles i a llarg termini”, explica Whal.
Recalca la necessitat de no separar la cultura de la natura, perquè som éssers biològics. “Som éssers depenents a la salut dels ecosistemes i del planeta. I amb aquesta pandèmia ho estam aprenent, que hi ha una connexió. L’educació serà clau”. L’educació com a eix central per revolucionar la nostra forma de viure al planeta, perquè a llarg termini és l’única manera de millorar la nostra salut.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi