Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els sous s'invertiran als barris de Ses Figueretes, Es Viver, Platja d'en Bossa, Cas Serres, Can Cantó, es Putxet i Ca n'Escandell
El projecte ‘Eivissa cohesió social i integració de barris’ rebrà prop de 8 milions d’euros de fons europeus. Més de la meitat d’aquests sous, gairebé 5 milions, es destinaran a la rehabilitació i el foment de l’habitatge digne. Es tracta de l’únic projecte seleccionat a les Balears, tot i que també s’hi han presentat propostes dels consistoris d’Inca i Calvià.
Els sous es rebran a través del Ministeri d’Hisenda i Funció Pública. Els barris on es faran les principals actuacions són Ses Figueretes, Es Viver, Platja d’en Bossa, Cas Serres, Can Cantó, es Putxet i Ca n’Escandell. Per fer d’aquestes i més demandes una realitat, s’ha dissenyat un pla de dinamització sociocultural de Dalt Vila i del Passeig de ses Figueretes, així com de mobilitat sostenible, accessibilitat i aparcaments urbans.
També s’impulsarà la rehabilitació i el foment de l’habitatge digne, i l’administració electrònica. Els 8 milions es distribuiran durant els pròxims 5 anys, fins al 2023.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital