Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Hi participen 14 artistes illencs que plasmaran la seva obra en els edificis que la fundació té a Anantapur
14 artistes illencs viatgen cap a l’Índiaque en el marc del projecte “Mata Ombres”, de la Fundació Vicenç Ferrer. Allà, cada un plasmarà la seva obra a diversos enclavaments d’Anantapur, com ara col·legis, hospitals o tallers artesanals. Creacions que alguns ja duen al cap i que d’altres deixaran a l’atzar.
Aquesta és la segona part d’un projecte que va començar el passat mes de setembre, amb aquesta obra gràfica creada entre tots ells. La seva venda ha permès començar a construir una nova escola al sud de l’Índia.
Una experiència que, de ben segur, inspirarà les futures obres d’aquests artistes i que quedarà recollida en una exposició itinerant que es podrà veure partir del mes de setembre.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació