Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Els segons premis han estat per a 'Terraviva', de l'IES Sineu, i per a 'Moonlight', del CC Sant Antoni Abat
El projecte ‘Pinpas’ de l’IES Marc Ferrer de Formentera guanya els Premis Iemprènjove d’FP de grau mitjà i superior. El projecte que s’ha dut el primer premi correspon a una empresa dedicada a la creació de pastilles per encendre foc totalment naturals, fetes a base de fulles de pi recollides a Formentera.
Els segons premis han estat per a ‘Terraviva’, de l’IES Sineu, i per a ‘Moonlight’, del CC Sant Antoni Abat, segons ha informat la Conselleria d’Empresa, Ocupació i Energia en una nota de premsa.
En total, s’hi han presentat 15 projectes dels 30 que s’han treballat durant el curs en el marc del programa Joves Emprenedors Professionals (JEP) d’Iemprènjove. Els alumnes han presentat la seva empresa al jurat durant dos minuts cadascun.
Igualment, s’han lliurat accèssits a ‘Ecodesign’, de l’Escola d’Art d’Eivissa; a ‘Scil’, del CIDE; ‘Impress 3D’, d’IES Sa Blanca Dona, i ‘Ecobody’, del CC Sant Antoni Abat.
Els premis estan dotats amb 1.000 euros per al projecte guanyador, 500 per als dos segons i 250 per als quatre accèssits.
La Conselleria ha assenyalat que els premis Iemprènjove tenen com a objectiu promoure i difondre el disseny i la creació d’empreses entre els alumnes que han participat en el programa. Així, el concurs premia els millors projectes empresarials amb la finalitat de “potenciar la capacitat emprenedora, reconèixer l’esforç, incentivar el treball en equip a través del treball cooperatiu i donar visibilitat als projectes”.
En total, els centres que han participat en els Premis Iemprènjove JEP són CIDE, Escola d’Art d’Eivissa, IES Sineu, CC Sant Antoni Abat, IES Marc Ferrer, Sant Josep Obrer, Col·legi Sant Francesc, IES Maria Àngels Cardona, CC Sant Alfons, IES Santa Margalida, IES Xarc i IES Sa Blanca Dona.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid