Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

L'advocat de la institució insular veu "molt difícil" evitar l'esbucament del parc aquàtic de Biniancolla
El Consell de Menorca pot enfrontar-se a la major reclamació de la seva història. L’anul·lació judicial del permís que va permetre construir un tercer parc aquàtic a l’illa, fa que tant els seus promotors com els del parc que ho denuncià, estudiïn exigir indemnitzacions milionàries. El Consell arribarà fins al Suprem, però veu molt difícil capgirar la sentència.
Fins fa 4 anys, aquest parc aquàtic de Cala en Blanes obria 6 mesos. Ara, amb prou feines té clients fins al setembre. I tot per l’obertura del tercer parc a Menorca, el de Biniancolla, que ara la Justícia ha ratificat que es va construir amb un permís nul. I açò ha suposat una minva en els ingressos de l’aquaparc que diu haver deixat de rebre turoperadors de mitja illa.
Aquest és el parc de Biniancolla. Es va inaugurar sols 7 mesos després que el Consell li va atorgar l’interès general per construir-lo en sòl rústic protegit. L’argument era que estaria obert quasi tot l’any i allargaria la temporada.
Els promotors avisen que, si han de demolir el parc, reclamaran entre 40 i 50 milions d’indemnització al Consell, inclòs el lucre cessant per aturar l’activitat. El Consell recorrerà davant al Suprem per evitar-ho, però el seu advocat ja assumeix que és gairebé impossible.
Fins ara, el Consell ja ha hagut de fer front a sentències urbanístiques per valor de 45 milions d’euros, però sempre per projectes turístics que ni es van arribar a construir. Aquí, però, el parc aquàtic ja fa 4 anys que funciona a ple rendiment.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Les temperatures de juliol han ajudat a la maduració del raïm que enguany és de molta qualitat