El propietari del iot que va embarrancar a l’illot de s’Espalmador és qui s’haurà d’encarregar de reflotar-lo.
Segons ha comunicat Salvament Marítim, el propietari ja ha contactat amb una empresa que s’encarregarà d’aquesta tasca. De moment, el iot, de nom “Sophia”, roman a la platja i encara se’n desconeix la data del reflotament. L’incident va tenir lloc dissabte vespre i, per sort, cap de les dues persones que hi anaven a bord varen patir danys.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa