El Portocolom, una barca de pesca del port d’Andratx, des del 5 d’agost ja no surt a pescar, i el patró s’ha vist obligat a obrir un ERO i enviar els 4 tripulants a l’atur. Només dues barques al port d’Andratx es dediquen a la gamba. La que ja no surt i una altra, que diu el seu patró, es planteja fer el mateix. L’any passat en aquest mes s’agafaven entre 80 i 100 quilos de gamba cada dia. Ara no n’agafen ni una. Els pescadors demanen a la Conselleria ajudes per poder subsistir.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.