Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Va ser denunciat pels seus cinc germans, copropietaris del solar
Dos mesos i mig després del desnonament de l’assentament de Can Rova, el govern balear ha confirmat la sanció al propietari que llogava il·legalment el solar: 2,4 milions d’euros per 80 infraccions. En aquests moments, s’està en procés de notificar la sanció al propietari.
El passat 31 de juliol, un operatiu amb més de 50 agents va desnonar unes 150 persones i una vintena d’infants que s’allotjaven a l’assentament il·legal. El promotor i explotador de l’assentament, que llogava les parcel·les per un preu que oscil·lava entre els 250 i 400 euros, va ser denunciat pels seus cinc germans, copropietaris del solar.
L’Ajuntament de Santa Eulària també ha proposat una sanció de més de 900.000 euros per a l’explotador de l’assentament per una infracció de la Llei d’urbanisme.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia