Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
També la situació de Catalunya centrarà el debat a la Cambra
El PSIB ha apel·lat a la responsabilitat del Partit Popular en la votació del decret llei per ratificar les ajudes del Govern als treballadors i a les empreses afectades per la fallida de Thomas Cook. Els populars ja han avançat que li donaran suport.
Més per Mallorca ha qualificat d’èxit la manifestació convocada a Palma contra la sentència del Procés. Vox ha criticat la participació de càrrecs públics ecosobiranistes i Ciutadans presenta una iniciativa en defensa de la feina dels cossos i forces de seguretat de l’Estat.
Al ple de demà també es debatrà sobre el deute que té el Govern central amb les Illes, de l’inici del curs escolar i d’emergències.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora