El Partit Socialista ha denunciat avui l’increment de la llista d’espera a les residències, que, segons diuen, només a Mallorca ja arriba a les 1.200 persones. A més, demana, mentre el Consell de Mallorca no assumeixi la gestió de les residències municipals, que adopti una línia d’ajudes per pal·liar el dèficit que això suposa per als ajuntaments. Una iniciativa que demà presentaran durant el ple de la institució insular.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa