Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El diputat socialista Carles Bona ho ha confirmat a Al Dia d’IB3 Ràdio i ha subratllat que el decret incorpora propostes impulsades pel PSIB amb els agents socials
El PSIB-PSOE donarà suport al decret anticrisi presentat divendres per la presidenta del Govern, Marga Prohens, i que s’ha d’aprovar aquest dimecres en un Consell de Govern extraordinari.
Així ho ha confirmat el diputat del PSIB Carles Bona durant la tertúlia del programa Al Dia d’IB3 Ràdio, on ha destacat que els socialistes donaran suport al decret perquè diuen que incorpora mesures impulsades pel mateix PSIB i consensuades amb els agents socials. Tot i això, Bona ha advertit que encara “falta una part social” en les mesures presentades per l’Executiu de Marga Prohens.
Per la seva banda, el coordinador de Més per Mallorca, Lluís Apesteguia, ha demanat a l’executiu que mantengui obert el diàleg amb la resta de forces polítiques durant la tramitació de les mesures. També Vox critica la manca de consens. Des del PP, la portaveu Marga Duran ha defensat la voluntat de consens del Govern i ha assegurat que contrasta amb la manera d’actuar de l’executiu estatal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs