Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
Els socialistes comparen el cas amb el d'Alacant o Màlaga, on els promotors s'han lucrat llogant pisos a preus desorbitats
El PSIB exigeix control en l’adjudicació dels pisos a preu limitat que es construiran a dos solars de Palma cedits per l’Ajuntament a promotors de Madrid. Els socialistes denuncien que es llogaran a preus inassumibles per a la majoria dels residents i lamenten que Cort no els hagi cedit a l’Ibavi.
Es tracta de dos solars cedits per més de 75 anys on es construiran un total de 166 habitatges a preu limitat, un a la zona de Son Oliva i un altre prop del carrer del General Riera. El PSIB assegura que el preu de lloguer serà d’entre 1.000 i 1.500 euros, i exigeix a Cort i al Govern que controlin a qui es lloguen.
El PSIB ha comparat el cas amb els d’altres comunitats com Alacant i Màlaga, on els promotors s’han lucrat llogant pisos a preus desorbitats. En el cas dels dos solars de Palma, els promotors obtendran un benefici de gairebé 170 milions d’euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Segons les primeres informacions, les flames han començat just davall de les plaques solars