Negueruela defensa que no va mentir a la Comissió del Senat sobre Aldama
Iago Negueruela, portaveu del Grup Parlamentari Socialista. Foto IB3
238El portaveu del PSIB al Parlament, Iago Negueruela, ha traslladat la “confiança absoluta” del partit cap a la seva secretària general, Francina Armengol, i ha defensat que no va mentir a la comissió d’investigació del Senat quan va afirmar que no coneixia l’empresari Víctor de Aldama, qui figura com a investigat en la trama d’hidrocarburs i el cas Koldo.
Així ho ha expressat aquest dilluns en la roda de premsa prèvia al ple parlamentari de dimarts, en la qual s’ha emmarcat la trobada que van compartir Armengol i de Aldama dins d’una reunió que la primera va mantenir amb el propietari de Globalia, Pepe Hidalgo. Negueruela ha emprat el condicional per referir-se a una reunió a la qual —ha insistit— l’investigat en el cas Koldo podria haver assistit, en qualsevol cas, en qualitat d’acompanyant.
“Hi ha moltíssimes persones que acompanyen a les seus dels governs. Que va ser una reunió amb el senyor De Aldama? No. Si hi va ser, va ser acompanyant el senyor Hidalgo. I ho dic en condicional perquè no ho puc afirmar d’una altra manera. Només podem assenyalar que podria haver estat en aquella reunió per parlar de temes de Globalia”, ha explicat Negueruela.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Alguns dels animals que hi havia han mort
L'humorista mallorquí prepara 16 capítols d'un programa que començarà a emetre's el mes de gener