Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El portaveu de campanya, Iago Negueruela, s'ha mostrat orgullós de la feina feta durant la legislatura i ha aprofitat per fer una crida massiva als votants progressistes
Poques hores després de conèixer l’anunci de Pedro Sánchez de convocar eleccions generals el 23 de juliol, el Partit Socialista de les Illes Balears ha celebrat aquest dilluns horabaixa una Comissió Executiva en què ha deixat clar que ja posa la maquinària electoral una altra vegada en marxa.
A la reunió, presidida per la secretària general del Partit, Francina Armengol, s’ha aprovat el Comitè Electoral que farà feina per aquests comicis i que serà coordinat pel secretari actual d’organització del partit, Cosme Bonet. A més, a la roda de premsa posterior, el portaveu de campanya, Iago Negueruela, s’ha mostrat orgullós de la feina feta durant la legislatura i ha aprofitat per fer una crida massiva als votants progressistes per a unes eleccions, diu, en què està en joc l’estructura de l’Estat.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc