Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Armengol afirma que el seu executiu ha apostat per la cultura i va incrementar-hi un 60% la inversió
A Palma, la presidenta del Govern i candidata a la reelecció, Francina Armengol, amb el batle i candidat a renovar a Cort, José Hila, ha passejat per les paradetes de la plaça Major.
Armengol explica que és un dia per donar suport als llibreters, escriptors i editors. Afirma que el seu executiu ha apostat per la cultura i va incrementar-hi un 60% la inversió. Es compromet, si guanya el pròxim 28M, a invertir el 2% del pressupost de totes les institucions de la comunitat en cultura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals