Aquest dimecres capvespre, s’han reunit, a la seu del Partit Socialista de les Balears, la consellera d’Igualtat, Mercedes Garrido, i la secretària d’Igualtat de la formació, Sílvia Cano, amb diferents agents. Tot, amb l’objectiu de posar en comú les llacunes que hi ha en la seguretat de les víctimes de violència de gènere i com aplicar protocols d’acció, acompanyament i prevenció en els casos de violència contra les dones. El Govern vol continuar fent feina per seguir lluitant contra aquesta xacra social.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa