L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La proposta de Vox tirarà endavant igualment després que el PP ja va avançar el seu vot favorable
Finalment, el PSIB-PSOE s’abstindrà en la votació per crear una comissió d’investigació sobre el cas Koldo, proposada per Vox, i que s’aprovarà amb el suport del PP. La resta de partits de l’esquerra hi votaran en contra. Així ho ha afirmat el portaveu socialista, Iago Negueruela, en la seva segona intervenció.
Abans, a l’inici del debat, Negueruela ha insistit que el PP ha d’aclarir si algú de l’actual Executiu va mantenir contactes amb la trama investigada per a frenar la tramitació de l’expedient de reclamació. “Nosaltres no vetarem a ningú”, ha assenyalat Negueruela, que s’ha preguntat “si tanta por té Prohens per a amagar-se darrere d’Armengol”.
El ple del Parlament debat aquest dimarts la creació, a instàncies de Vox, d’una comissió d’investigació del cas Koldo i la compra en pandèmia de màscares que van resultar inutilitzables per valor de 3,7 milions d’euros. Sobre aquesta qüestió, abans del debat, en declaracions als mitjans, la portaveu de Vox, Idoia Ribas, ha avançat que “allò que seria lògic” és que la presidència de la comissió recaigui sobre el seu grup, impulsor de la proposta.
Davant el ple, la diputada de Vox ha defensat la necessitat que el Parlament investigui la compra de màscares i la posterior reclamació davant l’alarma social generada pels possibles fets delictius que haurien derivat de l’adjudicació de contractes amb diverses administracions, Balears entre elles. Ribas s’ha referit igualment a l'”import milionari” del contracte que s’analitza, els agents implicats i la repercussió econòmica derivada.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues