Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els ecosobiranistes enceten ara l'elaboració del programa electoral, amb el qual optaran a revalidar el pacte d'esquerres
Aplaudiments entre els ecosobiranistes de Més. Neus Truyol i Llorenç Carrió acompanyaran, com a número dos i tres, Antoni Noguera, que encapçala la llista a l’Ajuntament de Palma. Noguera ha estat el cap de llista que més suports ha rebut a les primàries de la formació. En concret, li ha donat suport el 92,5 per cent dels electors.
Al Consell de Mallorca, encapçala la llista Bel Busquests, seguida de Guillem Balboa, tal com van decidir els ecosobiranistes el juny passat. Els segueixen als llocs destacats Caterina Mas, Vicenç Vidal, Liniu Suquier i Joan Verger.
La llista del Parlament està encapçalada per Miquel Ensenyat, seguit per Fina Santiago i, a partir d’ara, per Josep Ferrà, Joana Aina Campomar, Joan Mas i Catalina Perelló.
Les llistes posen de manifest el pes i la potència del PSM al si de la coalició, ja que els nacionalistes ocupen bona part dels llocs de sortida. Els ecosobiranistes enceten ara l’elaboració del programa electoral, amb el qual optaran a revalidar el pacte d’esquerres que governa les principals institucions de l’illa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre