Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Pere Moll nega totes les acusacions i assegura ser víctima d'una campanya contra la seva persona
El PSOE del Migjorn Gran acusa el batle del municipi, Pere Moll, de fer servir un vehicle oficial per als seus desplaçaments privats, d’imprimir un fulletó informatiu per fer propaganda electoral i de fer un ús fraudulent del local municipal llogat a la seva família després de tancar el negoci.
Els socialistes llancen, també, les seves sospites sobre el PP. No entenen com, després de dur el batle davant el jutge per haver perdonat fins a 19 multes de trànsit, els populars li donin suport per mantenir el govern municipal.
Moll, que governa en solitari amb l’únic suport d’un regidor que viu a Eivissa, nega totes les acusacions i assegura que és víctima d’una campanya contra la seva persona.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment