Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ábalos demana al PP que hi voti en contra i que rompi amb el discurs de l'extrema dreta
85
El secretari d’Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha assegurat aquest dilluns que la moció de censura de Vox és una “revenja” entre “la ultradreta i la dreta” i el que es decideix és “si el fill mata al pare o si Saturn podrà devorar aquest fill que no se li empassa”.
En roda de premsa després de la Comissió Executiva Federal, Ábalos ha demanat al líder del PP, Pablo Casado, que voti no a la moció de Vox per a dir sí definitivament a la moderació i a una política de grans acords per a la reconstrucció d’Espanya, política de pactes que ha posat en qüestió en el cas que els populars optin per abstenir-se.
El dirigent socialista ha precisat que el vot del PP definirà la seva posició estratègica i si estan disposats a trencar amb el “discurs extremista de la ultradreta” i obrir “un nou temps”, en el qual es podrien generar condicions per a grans acords de país.
“No es tracta d’una condició però sí d’una conclusió” ja que en funció de l’estratègia que estableixi el PP, el PSOE podrà deduir si estan per arribar a acords, ha assenyalat.
El secretari d’Organització i ministre ha considerat “igual de greu” votar sí o abstenir-se. Segons el parer de Ábalos votar sí -una cosa ja descartada- “seria resignar-se a tenir un paper seguidista de la ultradreta i renunciar a qualsevol aspiració de lideratge” i en definitiva, posaria en joc la seva “supervivència” com a partit.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari