Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
Aquest divendres, s'ha publicat el sondeig electoral del CIS
El PSOE es consolida com a segona força política de l’Estat, puja 5 punts, i se situa a només 4 del PP, segons el primer sondeig electoral del CIS després de la reelecció de Pedro Sánchez com a secretari general dels socialistes.
El PP cau al seu nivell més baix des de les passades eleccions, però es manté com a primera força. Segons les dades del baròmetre, si avui se celebrassin eleccions, el PP les guanyaria amb prop d’un 29% dels sufragis, encara que perdria quasi tres punts respecte a l’abril.
Units Podem i les seves confluències obtindrien poc més d’un 20% i pujarien sis dècimes. I Ciutadans obtindria el 14,5% dels vots.
Sánchez, quart líder més valorat per sobre de Rajoy, Rivera i Iglesias, segons el CIS
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera