Logo IB3N
X

El PSOE es mostra disposat a negociar per resoldre el conflicte obert amb MÉS per Menorca

La primera passa es reunir de nous els respectius equips negociadors per analitzar l'origen del conflict

23/07/2019

El PSOE es mostra disposat a negociar per resoldre el conflicte obert amb MÉS per Menorca

145

Els socialistes menorquins han decidit en executiva asseure’s novament amb MÉS per Menorca i Unides Podem per trobar una solució a la crisi de govern oberta aquest dilluns. La primera passa es reunir de nous els respectius equips negociadors per analitzar l’origen del conflicte, que és la no delegació de Susana Mora a Maite Salord la presidència del Consorci de Residus i Energia i l’Agència Menorca Reserva de Biosfera.

Més per Menorca ha convocat per dissabte la seva assemblea per decidir si continua formant part del govern o be l’abandona i el deixa en minoria. La presidenta de Menorca, Susana Mora, ja ha dit que estan disposats a governar en minoria abans que ho faci la dreta.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella