Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

No es decarta un possible abandonament de les competències per part de les dues regidores socialistes
Des de les vuit del vespre estan reunits al local del Centre Cultural i Esportiu de Sant Lluís els membres de l’assemblea local del Partit Socialista i de la gestora insular per tal de decidir quina sortida adopten per desbloquejar la crisi municipal. Una crisi instal·lada al si de l’equip de govern, després dels desencontres que han protagonitzat la batlessa, Montse Morlà, de Volem Sant Lluís, i les dues regidores del PSOE, Teresa Borràs i Adelaida Ponsetí.
Uns desencontres que Morlà atribueix a un problema personal d’incompatibilitat, i les regidores socialistes a les interferències de la batlessa en les seves àrees. Aquesta reunió arriba -recorde’m-ho- després de l’episodi viscut aquest dimarts quan Borràs i Ponsetí abandonaren la reunió que s’havia convocat per acostar posicions i analitzar el funcionament de les àrees. No es descarta res ara mateix, tampoc que les regidores del PSOE abandonin les seves delegacions.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí