Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
El baròmetre publicat a principis de juliol donava la victòria al PP
178
El Centre d’Investigacions Sociològiques, CIS, ha publicat el darrer baròmetre abans de les eleccions. Segons l’estimació de vot, el PSOE guanyaria les eleccions amb un 31% dels sufragis i el PP seria la segona força més votada amb el 29,6% dels vots. SUMAR seria la tercera força amb el 15,5% dels vots, mentre que VOX obtindria l’11,7% dels sufragis. Amb aquests resultats, PSOE i SUMAR podrien governar junts. L’enquesta es va fer entre el 30 de juny i el 5 de juliol.
El PP ja no lidera l’enquesta
El resultat d’aquest baròmetre representa un gir respecte del que el CIS va publicar el passat 5 de juliol. Llavors, es donava per guanyador el PP, amb el 31,4% dels vots, i deixava el PSOE en segona posició, amb el 31,2% dels sufragis.
Yolanda Díaz, la més ben valorada
Pel que fa a la valoració de líders, Yolanda Díaz, de SUMAR, rep la millor valoració, amb un 4,8%. La segueix Pedro Sánchez, del PSOE, amb un 4,7%. El candidat del PP, Alberto Núñez Feijóo, és el tercer més ben valorat, amb un 4,4%. Santiago Abascal, de Vox, obté la pitjor valoració; amb un 2,8%. Una vegada més, cap dels candidats aprova.
Consulta la comparativa dels dos darrers baròmetres del CIS:
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis