Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El PSOE guanyaria les eleccions generals si se celebrassin ara mateix. Així ho reflecteix el darrer baròmetre del CIS que situa com a segona força el Partit Popular. Vox manté la tendència a l’alça i podria entrar al Congrés. Ciutadans i Units Podem davallarien en intenció de vot.
El Partit Socialista és qui manté un major percentatge en intenció de vot, però perdria 2 punts de suport respecte al darrer baròmetre del CIS. Tot indica que el Partit Popular mantendria el 19,1 per cent d’estimació de vot, i Ciutadans i Units Podem continuarien davallant. VOX registra un lleuger increment i podria entrar al Congrés dels Diputats amb un 3,7 per cent de suports. El bloc d’esquerres superaria encara amb el 43,8 per cent dels vots PP, Ciutadans i VOX.
Pel que fa a la valoració dels principals líders polítics, tots suspenen. Però el baròmetre del CIS situa en primer lloc el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, que manté la mateixa qualificació del mes passat, un 3,9. El segueix Albert Rivera, que puja dues dècimes. Pablo Casado també puja, i arriba al 3,4. I tanca la llista Pablo Iglesias, que continua baixant i no arriba al 3.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar